مقالات
<<  قبلي  123456  بعدي  >>
 وضعیت هاي مختلف داي، کرامبلر
داي مشبک: در این حالت قطر منافذ داي زیاد بوده و به دلیل سایش، ضخامت لیگامنت هاي فلزي بین منافذ کم می شود. این داي در وضعیت نرمال، عملکرد خوبی دارد. در نتیجه استفاده از داي با شبکه هاي نزدیک به هم و ساختار ضعیف، پس از مدت کوتاهی، داي می شکند. این مشکل را می توان با کاهش فضاي باز و یا تغییر خصوصیات داي برطرف نمود. وجود حرارت، رطوبت و خوراك موجب ساییدگی داي شده و با ادامه روند سایش، زبري و سوراخ شدن دیواره داخل منافذ اتفاق می افتد. جهت بررسی زبري، می توان با خارج نمودن خوراك از داخل منافذ و تاباندن نور، دیواره داخلی آن را بررسی نمود. ایجاد زبري به تدریج موجب افزایش ساییدگی و پارگی می گردد.
105.pdf - 101.55 KB
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ :تاريخ

 اندازه گیري قطر لوله هاي انتقال بخار و میزان اتلاف گرما از سطح کاندیشنر
انتقال بخار از دیگ بخار به کاندیشنر نیازمند لوله کشی مناسب است. اندازه لوله ها باید به حدي باشد که شتاب بخار درون لوله حدود 30 متر بر ثانیه حفظ گردد. در ادامه روش تعیین قطر لوله مورد نیاز بین دیگ بخار و تنظیم کننده و همچنین بین تنظیم کننده و کاندیشنر بیان می شود.
104.pdf - 85 KB
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ :تاريخ

 اندازه گیري مقدار بخار مورد نیاز
در تولید پلت، استفاده از مقدار و کیفیت مناسب بخار جهت تولید محصول با کیفیت ضروري است. مقدار بخار تولید شده در هر ساعت به مقدار رطوبت مورد نیاز مش و ظرفیت دستگاه پلت بستگی دارد. مقدار بخار مورد نیاز را می توان بر اساس انرژي گرمایی جهت بالا بردن دماي مش محاسبه نمود. براي فهم بیشتر به مثال زیر توجه نمایید:
103.pdf - 85.42 KB
۱۳۹۳/۹/۲۹ :تاريخ

 جانمایی و طراحی خط تولید پلت(بخش دوم)
تعمیرات: افزودن خط تولید پلت جدید و ارتقاء تجهیزات اخیراً، بسیاري از کارخانه ها بر مبناي پیش بینی افزودن یک یا چند خط تولید جدید در آینده، طراحی می شوند. از دیدگاه ساختمانی، نصب و استفاده از تأسیسات آسان تر شده است؛ اگرچه، هنوز هم رعایت اندازه تجهیزات مختلف نصب شده به دلیل احتمال فروش کارخانه ضروري است، اما نوع و حجم خوراك، ساعات کاري و روش مدیریت نیز ممکن است تغییر کند. در بعضی کارخانه ها خط تولید اصلی حذف شده یا اصلاً خط تولید دوم و سوم نصب نمی گردد.
جانمایی_و_طراحی_خط_تولید_پلت_-_بخش_دوم.pdf - 74.08 KB
۱۳۹۳/۹/۱۰ :تاريخ

 جانمایی و طراحی خط تولید پلت(بخش اول)
در ساخت کارخانه هاي جدید، توجه کمی به توسعه جزئیات طرح در خط تولید پلت می شود، زیرا ظاهراً در ساختمان هاي جدید محدودیت فضا وجود ندارد. یک سیستم جدید یا توسعه یافته تولید پلت، اغلب بیشتر از یک دستگاه پلت معمولیست. این سیستم باید داراي تعادل مناسبی از یک سیستم تولید خوراك پلت کاملاً یکپارچه، ترکیبی از تجهیزات بالا رونده و پایین آورنده، تجهیزات فرآوري کننده و انتقال دهنده از ابتدا تا انتها باشد.
جانمایی_و_طراحی_خط_تولید_پلت.pdf - 70.41 KB
۱۳۹۳/۹/۵ :تاريخ

 چگونگی مدیریت ایمنی کارخانه خوراك در زمان مخلوط کردن ذرات بسیار ریز پودري ( نانوذرات)
داشتن اطلاعات کافی در خصوص نانوذرات مورد استفاده در کارخانه خوراك جهت بهبود محل کار و سلامت محصول لازم می باشد. در صنعت تولید خوراك بسیاري از مواد خوراکی بشکل پودر هستند. اما بین این مواد پودري از نظر اندازه ذرات و خصوصیات فیزیکی تفاوت هایی وجود داشته و هر کدام از آنها چالش هاي خاصی ایجاد می کنند. بنابراین با توجه به این تفاوت ها، باید بین میزان تولید، هزینه ها، یکنواختی مخلوط خوراك، امنیت محیط کار و کارگران تعادل ایجاد نمود.
15.pdf - 88.73 KB
۱۳۹۳/۸/۱۸ :تاريخ

 مراحل حساس در کاندیشنینگ مش(بخش دوم)
کاندیشنینگ بخار: زمان ماندگاري، اختلاط و اندازه ذرات براي درك بهتر پري کاندیشنینگ، آگاهی از گرما و انتقال آن بین ترکیبات خوراك بسیار مهم است. پري کاندیشنینگ حاوي سه فاز مختلف است: گاز (بخار)، مایع (آب) و جامد (مش).
مراحل_حساس_در_کاندیشنینگ_مش_2.pdf - 143.81 KB
۱۳۹۳/۷/۳۰ :تاريخ

 کیفیت پلت و مشکلات کارخانه تولید خوراك
یکی از مزایاي سیستم هاي مدرن کاندیشنینگ، ایجاد سطح بالاي ژلاتیناسیون غلات است. به دنبال ژلاتیناسیون بالا، کیفیت پلت ، قابلیت هضم کربوهیدارت و پروتئین بهبود یافته و نرخ تولید پلت نیز افزایش می یابد. 60 درصد کیفیت پلت مجموعاً به 5 درجه / فرمولاسیون و اندازه ذرات و 20 درصد به کاندیشنینگ آن بستگی دارد. نتایج برخی تحقیقات نشان داده افزایش 5 سانتیگراد افزایش دماي کاندیشنینگ مقاومت پلت را 10 درصد و استفاده از اکسپندر 15 درصد افزایش خواهد داد. استفاده از بایندر لیگنوسولفونات نیز موجب بهبود 30 تا 50 درصد استحکام پلت می گردد. این مواد با افزایش لغزندگی مش، قابلیت عبوردهی پلت در داي را افزایش و بیش از 20 تا 25 درصد اصطکاك بین داي و رولر را کاهش می دهند.
99.pdf - 83.01 KB
۱۳۹۳/۷/۲۶ :تاريخ

 مراحل حساس در کاندیشنینگ مش
امروزه، باتوجه به پیشرفت هاي جدید در تکنولوژي فرآوري خوراك از قبیل اکستروژن، فرآیند تولید پلت، مورد پسندترین و اقتصادي ترین روش تولید خوراك حیوانات می باشد. مرحله حساس در این فرآیند پري کاندیشنینگ است. کیفیت پري کاندیشنینگ به اندازه ذرات خوراك، کیفیت بخار، میزان رطوبت اولیه مخلوط، دماي اولیه خوراك هنگام ورود به پري کاندیشنر و زمان ماندگاري در این بخش بستگی دارد. زمان ماندگاري طولانی تر منجر به نفوذ بیشتر رطوبت به درون ذرات و توزیع بهتر حرارت شده و در نتیجه موجب اتصال بهتر ذرات خوراك با یکدیگر می گردد، بنابراین سختی پلت افزایش یافته و میزان خاکه کمتر می شود.
مراحل_حساس_در_کاندیشنینگ_مش.pdf - 127.61 KB
۱۳۹۳/۷/۱۵ :تاريخ

 تطابق محصول با فرآیند خنک کردن
طی مراحل تولید پلت، در میکسر و کاندیشنر، مقداري رطوبت به خوراك اضافه می شود. در میکسر، رطوبت افزوده شده جایگزین رطوبت از دست رفته در مرحله آسیاب کردن شده و به شکل سایر ترکیبات مایع خوراك مانند آمینواسیدهاي مایع استفاده می گردد. افزودن آب در میکسر یکی از مهمترین مراحل است. این کار به افزایش رطوبت و دما طی افزودن بخار به کاندیشنر کمک می کند. همچنانکه خوراك مرطوب شده تحت فشار قرار می گیرد، دماي خوراك به دلیل نیروي اصطکاك در داي، افزایش می یابد. میزان رطوبت پلت بر اساس نوع محصول متغیر است اما حداکثر آن 17 درصد است. در نهایت به جهت افزایش ماندگاري و سختی پلت، باید رطوبت اضافی آن حذف گردد.
تطابق_محصول_با_فرآیند_خنک_کردن.pdf - 81.49 KB
۱۳۹۳/۶/۲۲ :تاريخ

 کنترل بهتر عوامل تولید با استفاده از پري کاندیشنینگ
پري کاندیشنینگ از راهکارهاي بهبود راندمان، کیفیت و کنترل فاکتورهاي تولیدي می باشد. بررسی هاي انجام شده روي کاندیشنر هاي جدید نشان می دهد در این کاندیشنرها زمان ماندگاري افزایش یافته و انرژي کمتري براي تولید خوراك مصرف می شود. به دلیل محدودیت هایی مثل اختلاط مواد، حجم و ظرفیت پخت مواد در اکسترودر هاي یک مارپیچه و اکستروژن، از سیستم پري کاندیشنینگ (مانند خوراك حیوانات خانگی و آبزیان) استفاده می شود
کنترل_بهتر_عوامل_تولیدی_با_استفاده_از_پری_کاندیشنینگ.pdf - 63.34 KB
۱۳۹۳/۶/۵ :تاريخ

 شناسایی عوارض ناشی از مصرف تفاله تازه گوجه فرنگی و شیوه مناسب مصرف آن در تغذیه گاو های شیری
تفاله گوجه فرنگی به عنوان ضایعه کارخانجات رب سازی با توجه به داشتن انرژی بالا به عنوان ماده ی مغذی در تغذی گاو های شیری مورد استفاده قرار می گیرد . به دنبال گزارش بیماری در یک گاوداری با مراجعه به محل علائمی مشابه اسیدوز ناشی از مصرف زیاد مواد پر انرژی مشاهده گردید . با توجه با تاریخچه بیماری مشخص شدن مصرف زیاد از حد تفاله تازه گوجه در وعده اول بدون آمادگی قبلی و شروع بیماری بلافاصله بعد از مصرف آن، نتایج بدست آمده از معاینه دام و درمان نشان دهنده اسیدوز ناشی از مصرف زیاد تفاله گوجه فرنگی و مشابه علائم اسیدوز ناشی از مصرف مواد پر انرژی بود . همچنین بهترین شیوه مصرف تفاله تازه گوجه فرنگی طرح تغذیه تدریجی دام ها با افزایش روزانه تا حداکثر مصرف در چند وعده به جای در اختیار گذاشتن آزاد تفاله تازه گوجه فرنگی در آخور ها شناسایی گردید.
مقاله.pdf - 297.01 KB
۱۳۹۳/۶/۲ :تاريخ

 مقاومت حرارتی مواد در تولید خوراك
در اغلب کارخانجات، تولید خوراك در محدوده 70 تا 80 درجه سانتیگراد انجام می شود اما براي از بین رفتن سالمونلا به دماي بیش از 90 درجه سانتیگراد نیاز است. حرارت علاوه بر از بین بردن عوامل بیماري زا موجب ژلاتینه شدن نشاسته، افزایش کیفیت پلت و بهبود قابلیت هضم می گردد.
مقاومت_حرارتی_مواد_در_تولید_خوراک[1].pdf - 91.33 KB
۱۳۹۳/۵/۲۶ :تاريخ

 نسل جدید کاندیشنر در تولید پلت
امروزه فرآیند کاندیشنینگ در تولید خوراك، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته بطوریکه حتی نسبت به پرس پلت اهمیت خاصی یافته است. نکته قابل توجه در کارخانه تولید خوراك، وجود تعادل بین بخش هاي مختلف تولید می باشد. در این مقاله دو فرآیند نسبت به یکدیگر و همچنین نسبت به سایر فرآیندهاي تولید مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است.
نسل_جدید_کاندیشنر_جهت_تولید_پلت.pdf - 49.12 KB
۱۳۹۳/۵/۱ :تاريخ

 اکستروژن نسبت به روش هاي سنتی پلت کردن در کاهش توکسین مؤثرتر است
بسیاري از تکنولوژي هاي فرآوري خوراك از جمله پلت کردن ، خوراك متراکم تولید می کنند. از مزایاي این نوع خوراك ها، افزایش جرم مخصوص ظاهري، کاهش پل زدن در سیلو، کاهش گردو غبار، کاهش تفکیک مواد اولیه، کاهش اتلاف خوراك، افزایش مواد مغذي در واحد حجم، بهبود خوشخوراکی، افزایش دسترسی به مواد مغذي و کاهش عوامل بیماري زا می باشد.
فرآیند_اکستروژن.pdf - 66 KB
۱۳۹۳/۴/۲۳ :تاريخ

 ارزیابی فاکتورهاي موثر بر کیفیت پلت
با توجه به تاثیر مثبت پلت بر عملکرد حیوان، لازم است تمام فاکتورهایی که بر استحکام و کیفیت پلت تاثیرگذارند بدرستی ارزیابی شوند. آگاهی از این فاکتورها به تولید کننده جهت بهبود تولید، تغییر فرمولاسیون و یا تغییر شرایط فرآوري کمک می کند. استفاده از حرارت زیاد در کاندیشنینگ، در جیره هاي بدون روغن و یا روغن پایین، موجب بهبود استحکام پلت شده و کاهش مصرف انرژي را به دنبال دارد، در حالیکه این تغییر همراه با روغن زیاد، تنها مقاومت پلت را بهبود خواهد داد و تاثیري بر مصرف انرژي ندارد.
93.pdf - 86.22 KB
۱۳۹۳/۴/۲۳ :تاريخ

 پلت یونجه
پلت_یونجه.pdf - 53.67 KB
۱۳۹۳/۴/۷ :تاريخ

 در کاندیشنرها تولید بخار فراتر از فقط ایجاد بخار است
۱۳۹۳/۳/۲۴ :تاريخ

 کیفیت فیزیکی خوراك پلت فرآیندها و شرایط آنها (بخش دوم)
کیفیت_فیزیکی_خوراک_پلت_حیوانات_2.pdf - 121.96 KB
۱۳۹۳/۲/۲۹ :تاريخ

 کیفیت فیزیکی خوراك پلت فرآیندها و شرایط آنها (بخش اول)
کیفیت_فیزیکی_خوراک_پلت_حیوانات__1.pdf - 140.21 KB
۱۳۹۳/۲/۲۹ :تاريخ

<<  قبلي  123456  بعدي  >>


Handmade Bags Aren't Used Just For Fashion Plastic bags: Hero or villain? Whilst they serve some purposes well, people increasingly view plastic bags as unnecessary evils. I tend toward the "evils" view and I use as few potentially. I haven't bought a trash bag in over five years, maybe ten. Consider the retirement dollars you will save by never buying a trash bag burning up! Our weekly trash, for two people, fits into one grocery store plastic bag most of the time. I have a stash of plastic grocery bags that will last us for years, saved out of the past, when I realized I would look for an use for them some day. Actually makes no sense to pay money for bags to handle something that has been thrown away! Baby bags differ from diaper bags in lot of ways, but primarily, they differ in functionality. Baby bags are meant to hold ones essential baby gear as well as all for this gear you'll as a parent or gaurdian Louis Vuitton Lackleder Portemonnaie Replik on a day-to-day basis. Baby bags are the ultimate, utilitarian bag for parents of infants on a tight schedule. These bags were traditionally used by postmen. The rope sling is looped in your chest so that it does not fall, even if you are riding or flying. They can be medium to large in size, so are usually associated with strong textiles. These ladies bags are simple to operate and might carry. These bags are now not in coutume. You should carry the bags along with fake Prada-Neuank?mmlinge you in the car, as you are driving. Whatever the trash produced during your way can be saved a plastic bag, which is later disposed off. Important of reusing the bags is to bestow these the small, local stores or a good cause. This may be a special benefit for spending budget and charity institutions, they do not need expend money in buying new bags. Even if you do not find Louis Vuitton Lackleder Portemonnaie Replik these Louis Vuitton Pumps Replik place for donation, could certainly give an ad for your bags. Who is familiar with the who is in need of what you selling. They work well for storage purposes. Whether it is veggies and meat, cheese, pulses and grains, bread, nuts and dry fruits, chocolates, spices as well as other things, they have found that all be stored hygienically and safely in these bags. Buying FDA approved bags, you can ensure the safety of your customers' condition. These bags can be neatly arranged on your shelves and racks lending a neat and organized charm your mall. You could store every type fake Prada Satchel-Taschen of moving goods and other foodstuff. Extruded bags are most that will work with foods which to be frozen. Buckles will often deter a thief when they know they take longer to undo and steal the choices. If the saddle bags do Louis Vuitton Aktentaschen Replik für Herren have quick release buckles, they need to be hidden from sight or they become unnecessary. Leather saddle bags fantastic when first bought, but do need maintenance aid them in top case. The weather and riding conditions can harm the leather easily, causing it to sag. Usually, most bags can be washed in washing machines, but some bags come with specific instructions about cleaning them. Individual you read these instructions carefully so as that you possess clean grocery bags for any shopping simply because. leather motorcycle bags, kraft paper bags, ladies bags